hoe vaak mag je de videoscheidsrechter inschakelen?

Ik dacht dat dit maar 1x per team mocht, maar bij OS12 doen ze dit vaker?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hockey
8.7K

Het beste antwoord

Bij hockey mag het 1x maar als je gelijk krijgt houd je die ene keer. Je verliest die ene keer als je geen gelijk krijgt. Dus als je elke keer gelijk krijgt (de scheidsrechter heeft het elke keer fout gezien) mag je telkens weer de videoscheidsrechter raadplegen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oja en als er geen uitsluitsel komt (de videoscheidsrechter kan niet zien wat er gebeurde) dan blijft het bij de beslissing van de scheidsrechter en ben je ook die ene keer kwijt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat laatste is wel lullig zeg, stel nou dat je het niet kunt zien d.m.v. de beelden (invalshoek), maar je hebt wel echt gelijk, dan heb je dus behoorlijk pech.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat hadden de mannen in de halve finale, woest waren ze! Gelukkig wonnen we met 9-2 ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gelukkig wonnen WE. Je lijkt De Mart wel ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ach ja, ZE hebben nu verloren ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahaha, zo is het maar net!

Andere antwoorden (1)

Hangt van de sport af. In hockey is dat hoogstens 1 maal meen ik.