wat moet ik doen als fifa 15 niet werkt?

fifa 15 ut werkt niet. hij zegt van fifa 15 is gestopt ik heb het al overnieuwe gedownload maar het is hetzelfde verhaal.
wat moet ik doen om het spel te laten doen?

Toegevoegd na 44 seconden:
op android op mijn samsung galaxy s4

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk liggen er op dat moment de EA-Servers er uit.
Dat betekend dat je een tijdje geen gebruik kan maken van de Online Servers van FIFA, en dus ook niet van Ultimate Team.
Gewoon even wachten dus.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee, ik heb hem overnieuw gedownload en hij werkt. mrld ik aan met mijn acc gaat hij na 1x spelen weer niet werken.
dus wat zou dan het probleem zijn?