Volgens de bron is het toernooi vanavond al en het gehele toernooi wordt in een keer uitgezonden. RTL7 zend het uit naderhand rond 10 maar op internet wordt het wel gestreamd. Hij is de grote favoriet om te winnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zo ver als ik weet is die wedstrijd op vrijdag en wordt op RTL7 uitgezonden en die begint om 22.00 uur