Waar worden er tegenwoordig nog betaalbare inline-skates verkocht?

Een paar jaar geleden kon je overal inline-skates kopen.
Ook elke speelgoedwinkel had een flink assortiment aan skates van een uiteenlopende kwaliteit, maar allemaal aardig betaalbaar.
Tegenwoordig zie ik alleen nog inline-skates bij sportwinkels liggen, maar deze zijn belachelijk duur.
Waar kan ik redelijk goede inline-skates kopen voor een lief prijsje?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
2.5K

Het beste antwoord

De Perry Sport heeft altijd goede kwaliteit inline-skates. En ze te koop voor een mooi prijsje.

Ook kan je bij RSI The Attraction in Rotterdam vaak oude collectie skates voor een mooie aanbiedingsprijs kopen. Maar dan gaat wel om de topmerken rollerblade en K2.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk dat je op marktplaats zal van deze skates zal kunnen vinden, uiteraard veel betaalbaarder dan (vroeger) in de winkel.

Toegevoegd na 30 seconden:
"..-zat- van deze skates zal kunnen vinden..."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegenwoordig kan je bij Scapino al hele goede skates kopen voor niet al teveel geld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bristol had ze ook altijd in alle soorten en maten met een redelijke prijs. Met die van mij was ik dik tevreden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een paar dagen geleden heb ik bij de Bristol gekeken en skates gepast, ze zitten helemaal niet lekker vind ik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan natuurlijk, ik had geen vergelijkingsmatriaal en vond ze leuk aan de prijs.
Helaas is ook geen voet hetzelfde natuurlijk.
bij de Aldi of de Lidl zijn ze meestal in de lente te koop en u kunt ze ook kopen bij de decathlon of op marktplaats