Krijg je van salsa dansen soepeler heupen?

Ik wil graag op salsa maar ben niet zo soepel in de heupen, leer je dat bij salsa of moet je dat al kunnen?

12 jaar geleden
in: Sport
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik krijg er juist dikke heupen van, maar ik doet het altijd op mijn chips
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tis zooooo leuk. Gewoon doen!!!!

Het beste antwoord

Ja door Salsa te dansen worden je heupen steeds soepeler. Je hoeft t niet al te kunnen als je aan Salsa begint, dat ga je nou juist daar leren! Thuis oefenen tussen de lessen door versnelt wel je tempo waarin je soepeler en dus beter wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk het wel, maar ook je middel. Ik heb zelf een (ex) vriendinnen die ook salsa dansen en dat merk je ook terug in bed;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat ligt eraan hoe goed je meedoet met de salsa!
let wel opdat je een goede warming up hebt.
anders krijg je heel veel spierpijn en zit je vast.