Weet iemand nog coole touwtjespring-trucs?

In de eerste plaats voor solo touwtjespringen :)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
2.1K

Het beste antwoord

Traveller
Verschillende springers staan op een lijn zonder touw. 1 springer met touw zal al springend langs hen komen. Op het moment dat de persoon met touw je passeert zal hij je meenemen in zijn touw en moet je dus ook springen. Deze biedt vele combinaties die uitgeprobeerd kunnen worden.

Toegevoegd na 31 seconden:
Long Rope
Long Rope is de verzamelnaam voor het springen in extra lange touwen. Deze touwen kunnen op verschillende manieren gedraaid worden. Long Rope wordt meestal uitgevoerd met meerdere touwen in demonstraties. Men vormt figuren en men draait de touwen onder en over elkaar in diverse formaties. De basisvorm voor Long Rope bestaat uit twee draaiers die een extra lang touw draaien. Hierin kunnen dan één of meerdere skippers inspringen.

Verschillende formaties in Long Rope:

Rainbow of regenboog : Men start met het draaien van 1 zeer lang touw. 2 andere skippers hebben een iets minder lang touw vast, springen in het zeer lange touw en draaien het iets minder lange touw in dezelfde richting als het zeer lang touw. Men kan vrijblijvend meerdere, steeds kleinere touwen toevoegen die telkens worden gedraaid door 2 nieuwe skippers. Men kan eindigen met 1 persoon in single rope.
Het kruis : 2 lange touwen worden in een kruis gedraaid. Alle draaiers dienen in dezelfde richting te draaien. Men heeft nu verschillende mogelijkheden:
1 springer springt in het midden van Het Kruis met of zonder single rope touw
4 springers springen in het stuk touw tussen de draaiers en het kruis zelf
twee bovenstaande mogelijkheden kunnen gecombineerd worden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

op deze pagina stan een heleboel touwje spring trucs
wel in het engels
succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
even vertalen en maar springen
is goed voor de lijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuke site.