waarom heeft de scheidsrechter niet door dat de spanjaarden zich telkens laten vallen?

Je weet inmiddels toch dat ze dat doen, gezien het verloop van het toernoei en hun reputatie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

de scheidsrechter weet ook wel dat de spanjaarden vallende sterren zijn..maar ze vallen wel steeds dicht in de buurt van nederlands goal.
en zijn lievelingskleur zal geel zijn,
gezien de hoeveelheid die hij geeft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Waarom zou je er dan aandacht aan geven. Dat kost alleen maar tijd en gaat -normaal gesproken- ten koste van het spel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scheidsrechter moet neutraal zijn, niet kijken wat ze vorige keren deden, maar wat er nu gebeurt
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je gelijk in, maar ze laten zich nu steeds zonder reden vallen
De scheidsrechter is ernstig onder druk gezet door Spaanse media de afgelopen tijd om goed op o.a. Van Bommel te letten. Goed opgelet heeft hij, alleen niet bij Spanje. Howard Webb, U wordt bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die scheids was parteidig hoor, hij heefy zoveel onnodige kaarten aan nl gegeven en zoveel fouten van spanje niet gezien.