Hoe maak ik een kant en klaar speelbord van het spel Kolonisten van Catan?

Ik vind het zelf vervelend werk om steeds het bord uit te leggen. Zou ik de tegels bijvoorbeeld kunnen kopieren in kleur, en er een bord van maken en plastifceren? Hebben jullie anderen ideëen? Zodat je het ook makkelijk mee kan nemen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
1.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het spijt me dat ik dit zo laat zeg

Antwoorden (2)

Dat zou kunnen, maar dan speel je wel iedere keer hetzelfde bord. Is op den duur niet zo leuk. Of je zou meerdere tegels aan elkaar moeten plakken, die je steeds op een andere manier in elkaar past
anneliez
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wil dan verschillende vellen maken en plastificeren. Om zo toch variatie te krijgen. Maar ik vraag me af of er misschien een betere/makkelijkere manier is.
ik heb er zelf een 6 hoekig speelbord voor gemaakt van hout, geschilderd, met opstaande randen.

is makkelijk te maken, kost je een middag ofzo. of je koopt die van mij :)