Wat zou de meest efficiente (kort maar krachtig) ochtendgymnastiek zijn voor mij?

Vrouw, 18 jaar, fietst veel en doet momenteel verder niets aan beweging.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Je bedoelt binnen 5 minuten ofzo? Iets van zumba, lekker te keer gaan op muziek, dansen springen, even flink zweten en dan douchen. Heb je meer tijd dan kan ik zwemmen aan bevelen, gewoon het simpel baantjes trekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Naast het fietsen zou je yoga oefeningen kunnen doen.
Dit is goed voor je spieren, ontspanning en je krijgt een mooie houding. Power yoga b.v.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Begin eens met 10 buikspieroefeningen en je voert ze per dag op met 1 t/m 5 meer. Je merkt dat het per dag steeds soepeler gaat. Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Touwtje springen. Heel effectief en beregoed voor de beenspieren en je uithoudingsvermogen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er plaats voor hebt, is een roeimachine ideaal. Je traint een hoop spieren, en je kunt zowel op souplesse als op kracht trainen.

Toegevoegd na 30 seconden:
Eén kwartiertje per dag is genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zumba! http://www.youtube.com/watch?v=BILiNvLA-lo&feature=related
wakker worden met muziek. je krijgt ritme en word vrolijk door de muziek