Wat is het emailadres van ajax?

Ik vind op hun website geen enkele mogelijkheid om een vraag te stellen of een suggestie te doen.

een jaar geleden
in: Voetbal
1.6K
Loes34
een jaar geleden
Als je het e-mail adres niet weet, kan je altijd bij grote websites zoals ajax die hun mail adres zo hebben ingesteld, info@ajax.nl, random@ajax.nl maakt dan niet uit komt allemaal binnen bij hun mailtjes. Echter als je een bepaalde afdeling wilt mailen is het handiger om wel direct het juiste mail adres te gebruiken. Met andere woorden, als je nu bijv. random@ajax.nl zou doen dan komt het in hun mail binnen maar ben je een van vele mails die ze over het hoofd kunnen zien.

Antwoorden (1)

Het emailadres van Ajax is info@ajax.nl.
10 maanden geleden