Is al bekend hoe Demy de Zeeuw er aan toe is?

Hopelijk heeft hij er niets aan over gehouden, die lelijke trap in z'n gezicht...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (3)

Het zag er heel naar uit, maar aangezien hij dezelfde wedstrijd nog kon doorspelen, lijkt het me onwaarschijnlijk dat hij permanente schade overhoudt. De verzorgers hadden hem echt niet terug het veld ingestuurd als hij symptomen van een hersenschudding had of dringend naar een tandarts had gemoeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Bondscoach Bert van Marwijk kan zondag tijdens de WK-finale beschikken over Demy de Zeeuw. De blessure van de middenvelder bleek na onderzoek in een plaatselijk ziekenhuis mee te vallen, meldt Voetbal International.

De Zeeuw kreeg tijdens de eerste helft vol een schoen in zijn gezicht en even werd er gevreesd voor een kaakbreuk. De Ajacied was wel even buiten bewustzijn, maar kon de eerste helft uitspelen. Rafael van der Vaart verving hem in de rust.

De Zeeuw zal zondag in Johannesburg vermoedelijk weer op de bank plaatsnemen. Dan keert Nigel de Jong terug van een schorsing."

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/136688/De_Zeeuw_kan_spelen_tijdens_WK_finale.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier nog een toevoeging:

In het ziekenhuis werd geconstateerd dat de blessure mee bleek te vallen. Wel moesten er enkele tanden worden gestabiliseerd doordat die naar achteren waren geduwd.