Wat kan er de oorzaak van zijn, dat ik zwart voor de ogen zie op een gegeven moment bij het gebruik van de verschillende toestellen op de sportschool?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
4.8K
ronron1212
11 jaar geleden
Je gaat te ver of je hebt te weinig conditie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Te weinig conditie kan wel de oorzaak zijn en ben ik misschien te fanatiek bezig, om zo snel mogelijk resultaat te zien.
Ritsuka
11 jaar geleden
Eet en drink je gezond en genoeg?
Niet te fanatiek, alleen maar kans op overtraining en blessures. Je spieren groeien in rust.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
's morgens een glas thee , een glas verse sinasappelsap en twee boterhammen Daarna twee koffie en dan om 12.00u tot 13.00u trainen in de sportschool. Verkeerd?
Ritsuka
11 jaar geleden
dat is wel erg weinig voor als je aan het trainen bent, je ontbijt (dat is wel goed wat je dan eet), dan een hele tijd niks, en dan ga je sporten als je maag allang weer leeg is.
Probeer meer te eten, en wat meer eiwitten en gezonde vetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je adviezen ter harte genomen, en met goede resultaten!
Bedankt hiervoor.

Het beste antwoord

orthostatische hypotensie, is een plotselinge daling van de bloeddruk. Dit kan gebeuren bij een verandering van het lichaam, bv te snel opstaan of gaan liggen, kracht zetten enz. Dit is op zich geen aandoening en kan bij iedereen voorvallen. Als dit nu veel voorvalt dan is het beter dat je eens een dokter gaat raadplegen.
Robby BB
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De oorzaak kan bloedarmoede zijn, maar het kan ook aan je bloedsuikerspiegel liggen. Als je sport verbruik je veel energie en dan wordt je bloedsuikerspiegel lager waardoor je duizelig kunt worden en zwart voor je ogen. Je kan het beste op dat moment een sportdrankje o.i.d. drinken of wat eten.