Hoe loop ik zo snel mogelijk nieuwe schoenen in?

Ik heb net een paar nieuwe sportschoenen gekocht maar ik heb vanavond om 20:00u een wedstrijd.
Ze zijn nog een beetje stroef omdat ze nieuw zijn dus, maar wat is de beste manier om ze al vast iets soepeler te maken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Door ze te dragen.

Ga er een uurtje in trainen. Niet al te hard, je moet genoeg energie overhouden en geen blaren.

Ze zijn nieuw dus je kan ze thuis inlopen en dan ben je al 3 uur verder ongeveer

Aan trekken in het water dompelen en laten drogen aan je voeten mits ze natuurlijk van leer zijn

Als je ze nu aan doet weet je zeker dat je voeten strax heel zeer doen. Denk dat je te laat bent met inlopen, dus ik zou voor andere schoenen gaan. Of deze pas aantrekken net voor je ze nodog hebt. En daarna elke dag even aan om ze in te lopen.

loop wat rond in je tuin, tot dat je voelt dat ze soepel zitten.

Tja je hebt al goede tips !! Ja je bent te laat ! Maar wat nu ! Aan trekken , de föhn op de wat stroeve plekken blazen , pas op niet te lang (smelten of beschadigen ) anders worden het pantoffels en wil je ze niet meer uit .:) deze truc werkt ook met skie schoenen enz. Succes.

Ga een stukje hardlopen(Mijn idee)

Eerst je schoenen met leervet of schoensmeer insmeren en dit even goed laten intrekken. Schoenen aantrekken en met schoenen en al in een bak water gaan staan. Na c.a. vijf minuten in je kletsnatte schoenen een uurtje gaan wandelen en als ze droog zijn die schoenen tòch nog even aanhouden. Daarna zitten ze als gegoten bij je.. ik heb het zelf ook ooit eens bij de hand gehad en bij mij het werkte perfect. Groet, Ton

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100