Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een sportbeha met beugel vinden in de winkels?

Op het internet zijn er sportbeha's met een beugel, maar ik wil het liever passen. Weet iemand misschien waar ik een sportbeha met beugel kan vinden in de winkels?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
760
Amadea
11 jaar geleden
Hoe kan je dan lekker sporten met tangen om je borsten?
Ritsuka
11 jaar geleden
misschien handig om je cupmaat te vermelden.
en volgens mij is sporten fijner zonder beugels hoor, zeker als je ook yoga wilt doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uhm. Een goede sportbh heeft het design om de borsten zo strak mogelijk tegen het lichaam aan te duwen, en zo de mogelijke beweging te reduceren. Beugels verhinderen dit. Omdat het borstweefsel niet naar buiten kan uitwijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt er een beetje aan wat voor sport je gaat doen. Toen ik hardliep, droeg ik zelfs een gewone bh, ipv sport bh. Ze bestaan, dus blijkbaar zijn er vrouwen die ze graag dragen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij de Bijenkorf kun je een sport bh kopen met beugel.

Sport BH van Fila in fijne kwaliteit. Het witte model heeft een beugel onder de cups en een haaksluiting aan de achterzijde. De brede schouderbandjes van deze Fila BH zijn verstelbaar. De bandjes kunnen ook kruislings gedragen worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding