Is een opblaasbare kano geschikt voor de binnenwateren?

Hallo,

Ik ben van plan een 2 persoonskano te kopen, maar heb geen ruimte voor een kano die langer is dan 3 meter.

Nu denk ik aan een opblaasbare, maar vraag me af of dat lekker in het water ligt en sterk genoeg.

Of dat een polyester kano veel fijner peddelt? Ik ga niet raften. Gewoon rustig peddelen op rustige binnenwateren .

gr Gonna

9 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Dat kan prima hoor, opblaasbare kano's worden ook wel eens gebruikt in survivalprogramma's in woeste wateren, dus in binnenwater is er geen enkel probleem. Je moet alleen zorgen dat je er eentje van degelijke kwaliteit hebt, dus laat je informeren bij de winkel waar je hem wilt kopen.