Hoe koop ik kaarten voor wedstrijden in de bundesliga?

Ik wil volgend voorjaar met zijn drieen naar een wedstrijd van Borussia Dortmund, Schalke 04 of Bayer Leverkussen. Wie kan mij vertellen hoe ik aan goede kaarten kan komen. Ik kom wel allemaal ticketbureaus tegen, maar volgens mij betaal ik daar veel te veel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
2.9K

Het beste antwoord

Voor veel wedstrijden zijn op de dag van de wedstrijd zelf nog wel kaartjes te krijgen bij het stadion (hoewel het verstandig is hier van te voren per e-mail contact over op te nemen met de club in kwestie om teleurstellingen te voorkomen). (mocht je de Kohlenpott-derby willen bijwonen, dan zal het je niet lukken om op de wedstrijddag nog kaarten te krijgen... die is altijd vrij snel compleet uitverkocht)

Verder is deze duitse site best goed. Zij regelen in ieder geval kaartjes voor Borussia Dortmund en Schalke 04. Leverkusen staat er niet tussen.
http://www.eventimsports.de/cms/index.php?id=95
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja gewoon gaan gokken dat je daar wel een kaart kan kopen..... en anders van een kouwe kermis thuis komen lol.
Als ik je mag adviseren zou ik toch echt met een ticket in the pocket die kant op gaan. Zijn genoeg mensen die daar wel wonen en dus maar 15 min hoeven te reizen die daar met hetzelfde idee heengaan...

Andere antwoorden (2)

Goedemorgen,

ik zou eens op onderstaande website kijken. Naar mijn idee is dit niet duur. Zelf heb ik ongeveer 4 jaar in DL gewoond. Misschien kun je vertellen waar je woont, of dat het een mogelijkheid is om ze uit Duitsland te halen.
Mocht dat niet lukken dan beveel ik je onderstaande site aan.

Laat je me weten of het lukt? Anders zoek ik nog even verder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed plan die link van Bayern München....
Vooral daar er in de vraag clubs genoemd worden die allemaal redelijk in de buurt van de Nederlandse grens liggen .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vliegticket is vanaf 29,- euro te krijgen :) Soms kun je zelfs op een dag al heen en weer. Borussia en Schalke04 zijn niet goedkoop te krijgen......... Misschien volgend jaar ;) http://www.viagogo.nl/Sportkaartjes/Voetbal/Internationaal-Voetbal/German-Bundesliga/Bayer-04-Leverkusen-Kaartjes?AffiliateID=629&pcid=PSNLGOOBayLe08DE13F5FC-00188&gclid=CKrDsZ7k5LMCFcrItAodpGkAgQ Bayer Leverkussen kun je wel goedkoop aan komen, hierbij een Nederlandse site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vanaf 29 euro enkele reis exclusief reserveringskosten. :P "Soms kun je zelfs op een dag al heen en weer"... Zo niet, dan zit je dus ook aan hotelkosten vast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wauw... wil je eigenlijk wel een antwoord....? Of je retour ticket kan boeken kun je vooraf bepalen.
Suit yaself :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wil geen antwoord, ik ben de vraagsteller niet. Als ik een wedstrijdje Schalke meepak, dan gok ik meestal op een kaartje bij het stadion. Is me eigenlijk altijd nog gelukt (maar goed, ik gok dan ook niet op de topwedstrijden).
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik ga regelmatig naar een wedstrijd van Schalke 04. Ontzettend mooi stadion en makkelijk te bereiken via onderstaande site. Meestal is het een bedrag van ongeveer 90 euro,daar zit een kaartje voor de wedstrijd, bus reis en een aantal hapjes en drankjes bij inbegrepen. een uitstekende manier om naar schalke te gaan. Ik beveel je deze aan omdat die via nederland word geregeld,en je verzekerd bent van de reis en de wedstrijd,+ een goede sfeer met alle mensen in de bus !

http://www.brabantexpres.nl/dagtochten/schalke-04---eintracht-frankfurt.html