Komt er ook wel eens voetbal op zondagavond (eredivisie)?

Of misschien moet ik de vraag anders formuleren; wat is de uiterste tijd dat voetbal wordt gespeeld op zondag? En dan bedoel ik alleen de eredivisie!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (8)

De uiterste tijd op zondag is 16:30
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zijn de uren waarop de wedstrijden worden gespeeld

12.30
14.30
16.30
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OM 16:30 omdat er om 19:00 samenvattingen zijn van alle wedstrijden.
Dus moeten ze nog genoeg tijd hebben om een samenvatting maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iedere zondag is er om 19;00 op ned 1 samenvattingen van de eredivisie!
Tenzij er winterstop is ofzo ;)
Ik kijk er altijd naar dus..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is er dan ook samenvatting?
Zaterdag iniedergeval wel
ik kijk zelf eredivisie live op de TV
dit is de speel schema voor morgen zondag
het aantal wedstrijden op een speeldag kan verschillen

zo 12:30 VIT - NEC -
zo 14:30 GRO - HER -
zo 14:30 AZ - AJA -
zo 14:30 VVV - FEY -
zo 16:30 UTR - PSV -
en deze wedstrijden staan voor volgende week gepland

vr 20:00 PSV - VIT -
za 18:45 HEE - UTR -
za 19:45 NAC - GRA -
za 19:45 HER - EXC -
za 20:45 RJC - AZ -
zo 12:30 FEY - AJA -
zo 14:30 TWE - GRO -
zo 14:30 RKC - VVV -
zo 16:30 NEC - ADO -

staan allemaal op deze website http://eredivisielive.nl/eredivisie/

Toegevoegd na 13 minuten:
en al die samenvattingen komen om 19:00 uur op Nederland 1 bij het programma studio sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt en daaar kijk ik altijd naar
Nee, er is een wedstrijd op vrijdagavond, op zaterdagavond meestal vier en de rest op zondagmiddag vanaf 12.30 en de laatste om 16.30. Maar dus nooit op zondagavond
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja natuurlijk je heb toch elke zondag uitgezonderd zomer en winter stop.van 19.00 t/m 20.00 uur studio sport +op eredivisie live de hele dag.binnen en buitenlands voetbal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jah om half 3 spelen ze meestal , op eredivisie live kan je het zien.
en om 19:00 kan je herhaling bekijken van alle wedstrijden die week.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, nooit geweest. Gaat ook waarschijnlijk nooit gebeuren. ten eerste zijn de samenvattingen om 7 uur dus is de laatste wedstrijd om 16:30 om goed aan te sluiten op de samenvattingen.