Hoe vermaken de niet-voetbal liefhebbers zich tijdens het WK?

Tegenwoordig lijkt het wel alsof we een uistervend ras zijn omdat we niet van voetbal houden. Natuurlijk zal straks alles moeten wijken voor het WK. Ik gun het de liefhebbers van harte hoor, maar hoe vindingrijk zijn de Nederlandse niet-voetbal liefhebbers op die momenten?

Leuke tips? Ga je wat alternatiefs doen? Of onderga je het gelaten tot het is afgelopen?

Toegevoegd na 2 minuten:
moet uitstervend zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ik heb het zelfde ik snap die hele sport niet een paar gozers die achter een bal aanhuppelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wow hoe krijg je het voor me kaar,geen enkel minnetje bij de antwoorden

Het beste antwoord

de kro gaat enorm veel detectives uitzenden, dus hopelijk heb je een tweede tv ;)
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O, dat zouden we wel tof vinden want daar zijn we dol op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geweldig die detectives van de KRO !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ yes weer lekker veel detectives...

Andere antwoorden (15)

Een gv meeting organiseren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoop op mooi weer kan je lekker naar buiten, in de tuin zitten met een boek, wandelingen maken, naar de koopavond die vast heel rustig is, of de bios waar je ook alle ruimte zal hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar de bios, lekker rustig. of uit eten het is een buitenkans die rust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Heerlijk in de tuin zitten en genieten van het zomerse buitenleven...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker op een terrasje!
Met een borrel;-)
Dan mag mijn partner lekker voetbal kijken!
Kijk ik wel naar andere mooie dingen;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zal geen mooie mannen zien die kijken dan voetbal grapje Snoeske plus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je Barcelonaman;-)
Maar wie zegt dat ik het over mannen heb;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bah slettebak :P
Ik kijk al nooit veel tv , misschien nu wel voor de detectives.
Verder staan er op de bieb nog veel boeken die ik niet gelezen heb.
Dus voor mij zal het geen verschil maken.
13 jaar geleden
Als er geen voetbal op TV is,kijk ik ook niet naar TV.
Dus dat blijf ik doen,als er wel voetbal is. er zijn zoveel interessante(re) dingen om te doen,dan naat TV kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb toch helemaal geen last van het WK, als ik niet van voetbal houdt? Ik doe toch gewoon wat ik altijd doe?

Ik snap echt niet goed wat het probleem zou moeten zijn.

Ik onderga niets. Ik doe gewoon waar ik zin in heb.
13 jaar geleden
Hou je bezig met een hobby, ik vind het wel leuk om te kijken in de kroeg maar als ik er geen zin in heb ga ik skaten, surfen, snowboarden een boek lezen of internetten. Als ik daar ook geen zin in heb dan maak ik me nuttig met me auto wassen, me huis schilderen, boekenplankje ophangen alles schoonmaken, als ik daar geen zin in heb dan boek ik een reis of ga poolen met vrienden of hardlopen of naar de sportschool of naar me ouders of opa of oma of ik ga lekker naar het strand of ik ga pokeren of ik ga vissen of ik ga een cursus volgen of ik ga werken of ik ga... get the point? doe lekker waar je zin in hebt maar ga je niet vervelen dat is zo iets doms.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is maar 90 minuten uhm beetje gewoon hiero snuffelen ofzo. Of ga je even naar je buren toe. Stukje fietsen wandelen terrasje nemen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker met z'n tweetjes naar het bronnebad in Nieuweschans. Heerlijk rustig tijdens de wedstrijden van zowel Nederland als Duitsland!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar een pretpark gaan waar je voor de verandering niet over de hoofden heen hoeft te lopen omdat iedereen voor de buis zit :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met dagtrips en pretparken,openlucht concerten,natuurwandelingen of gewoon thuis voor de buis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je anders toch al niet aan de buis gekluisterd zat, is er geen enkel probleem.

Gewoon een lekker dik boek van Peter F. Hamilton, tuinstoeltje, glaasje rosé. En dan hoor ik in de tuin ook nog wel als 'we' scoren!