De transfermarkt is inderdaad vanaf 1 juli open.
Maar er zijn nu al transfers. Die zijn niet officieel, maar ze hebben gewoon een overeenkomst en op 1 juli wordt de transfer officieel en wordt hij ingediend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De transfermarkt is al open.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker. Er zijn al vele voorbeelden. Theo Janssen is al naar Ajax
Serero is al naar Ajax
Roly Bonevacia is al naar NAC (verhuurd)
Florian Jozefszoon is ook naar NAC(verhuurd)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, zie de voorbeelden die aangedragen zijn door Robinnoval.
Verder is Twente al druk bezig geweest met Strootman & Wijnaldum.
Is Manchester City druk doende met Ronaldo. ManUnited is druk bezig met deGea etc. Nu de CL finale ook gespeeld is en alle clubs "vakantie" hebben, zal het de komende tijd wel drukker worden met zaakwaarnemers dan de voorgaande weken.
Wat C4th zegt is echt niet waar, de transfermarkt is pas geopend vanaf 1 juli: spelers met een aflopend contract maken dan pas de overstap naar hun nieuwe club, omdat hun contract 30 juni afloopt. In de praktijk is het zo dat ze voor die tijd al wel mee trainen bij hun nieuwe club, maar nog geen officiële wedstrijden mogen spelen. Overigens kunnen clubs uit bijv. Nederland al wel spelers kopen, die dan officieel onder contract staan vanaf 1 juni.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt, maar dat geldt voor spelers met aflopende contracten.
Ondertussen worden de eerste spelers met een doorlopend contract her en der al weggekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan niet, simpelweg omdat de transfermarkt nog gesloten is. Maar omdat er geen wedstrijden meer zijn, lijkt het net of bijv. Theo Janssen al bij Ajax zit. Dat is niet zo, hij krijgt nu nog zijn geld van FC Twente.