Waarom word met darts altijd altijd van 501 naar 0 terug gespeeld en niet andersom opgeteld van 0 naar 501 ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Omdat je dan op het laatst makkelijker kan zien wat je nog moet gooien zonder eerst te moeten terugtellen. Bij 58 is het makkelijker te zien wat je nog moet gooien dan bij 443 (wordt eerst tellen 501-443=58 )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met oud en nieuw ga je tog ook niet optellen. 1 2 3 4 5 6 7 8 9, gelukkig nieuw jaar!! Dan is het ook niet spannend meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is makkelijker om te rekenen en nul is toch mooier om af te sluiten dan 501.