waar kun je in utrecht naakzwemmen waar het een beetje warm is?

Ik zou met een vriendin gaan naaktzwemmen maar we vinden het nu te koud om dit buiten te doen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Type in in Google: NaaktZwemmen, Utrecht - en je krijgt ( al ) het mogelijke van Internet.
Ik neem echter aan dat je dit al hebt geprobeerd.
Dan kan ik je niet verder helpen. '... Of misschien kunt u niet langdurig op het Internet verblijven.

Antwoorden (2)

In de sauna
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dikke min.
zwemmen in een sauna. . .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Niels1411: Ben het niet met je eens. In de grotere sauna's zoals Houten en Veenendaal hebben een geweldig zwembad t.w. een binnen- en een verwarmd buitenbad. Ja, hier kun je naakt zwemmem. In Utrecht zelf is die mogelijkheid niet omdat het zwembad Krommerijn wegens verbouwing gesloten is. Hier was een mogelijkheid voor naaktzwemmen.
bamibal
11 jaar geleden
Nooit in de sauna geweest, Niels? Veel sauna's zijn meer dan alleen een houten zweethok. Tegenwoordig zijn er verschillende soorten stoombaden, zwembaden, restaurants, etc. + ter compensatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank u, dank u... Vele sauna's hebben hele mooie zwembaden!
Ritsuka
11 jaar geleden
Klopt, vaak is er een zwembad bij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In dat geval moet ik mijn excuses aanbieden voor de min. Dit wist ik boeg.. De sauna die ik ken is inderdaad alleen een zweethok.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook een plusje van mij, zou ook mijn eerste antwoord zijn geweest
bij de speciale naturistische zwemuurtjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@goedkoopvliegen: Waar dan in Utrecht?
Je link werk bij mij althans niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is een pdf (dus je hebt Adobe of Foxit reader nodig om te kunnen openen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Utrecht
Utrecht / De Krommerijn
Weg naar Rhijnauwen 3
(030) 286 60 20
www.zwembaddekrommerijn.nl
hanvanderspaa@gmail.com
Zo 12.30-13.30 uu
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
PDF reader heb ik en zoals ik in reactie hierboven heb geschreven is Krommerijn wegens verbouwing gesloten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Link werkt prima bij mij. En ik zag ook zo 123 niet dat t daar gesloten was. Niet zomaar strooien met die minnen mensen.. Amersfoort / Sportfondsenbad
Bisschopsweg 175
(033) 463 42 14
www.sro.nl
Ma 18.00-21.00 uur
Vanaf 20 augustus Rotterdam / Alexander
recreatiebad
Bramanteplein 2
(010) 420 59 04
Woe 20.25-21.30 uur Rotterdam / Overschie
Burg. Koningssingel 45
(010) 415 70 64
zwoverschie@senr.rotterdam.nl
Zo 9.30-11.00 uur