hoe doe je de flikflak op de trampoline?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is daar een trampoline niet te klein voor??

Antwoorden (1)

Voor een flikflak heb je een bepaalde lengte (oppervlak) van de trampoline nodig; ik weet niet of er zulke grote trampolines bestaan.
Bovendien moet je bij een flikflak tussendoor op je handen landen, ik vraag me af of je dat überhaupt veilig kan doen op een trampoline.

Een achterwaartse salto (backflip) kun je wel maken, daarbij kun je tussendoor op je rug landen; dan lijkt het wel een beetje op een flikflak :-)

Misschien heb je wat aan het filmpje (zie onder).