waar kan ik het groene keepersshirt kopen van Ajax ? seizoen 2013/2014 ( wat onder andere is gedragen tijdens de wedstrijden met Red Bull Salzburg )

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Stadion arena fanshop
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou je link kunnen sturen ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij bedoelt gewoon de Fanshop van Ajax bij het stadion. Men heeft ook een webshop, te bereiken via http://www.ajaxshop.nl/nl. Hier is het groene keepersshirt overigens niet te vinden, je zou contact kunnen opnemen met de Fanshop via het op de online shop genoemde telefoonnummer.