Hoe noemt het liedje dat altijd op de achtergrond wordt gespeeld bij de olympische spelen?

Ik zit al van de eerste speeldag met deze vraag en niemand weet het bij mij thuis. Misschien is er iemand de er een antwoord op weet...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
chariots of fire inderdaad! echt bedankt jongens, kon het niet uit mijn kop krijgen maar wist niet van wie het was...

Antwoorden (3)

Eye in the sky van alan parsons project.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heet Olympics Theme Song, en het is gecomponeerd door John Williams (de filmcomponist).
Amadea