Wie weet er leuke waterspellen/activiteiten voor buiten?

Nu het zonnetje zo lekker schijnt, zou een zwembad mooi van pas komen zo in ieders tuin denk ik wel.
Maargoed, in plaats van dromen over een zwembad zijn er misschien wel andere leuke waterspellen om te doen.
Wie heeft er leuke ideeen voor waterspelletjes in de tuin?
Zoals bijv. gooien met waterballonnen. :D

Toegevoegd na 7 uur:
Bedankt voor jullie antwoorden! ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1K

Antwoorden (7)

jaa waterballonen gevecht of als je een trapo hebt de sproeier daar onder doenn!
je kan ook blikjes voetbal doenn;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waterballonnengevecht, met de tuinslang op elkaar spuiten , met waterpistolen schieten, flessenvoetbal , appelhappen , water estafette, en meer weet ik er niet

Toegevoegd na 28 minuten:
Hier heb je nog een link voor de uitleg: http://www.marline.nl/waters.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet twee flessen gevuld met water en zonder dop tegenover elkaar op een afstand van zo'n 5 meter.

Ga elk achter een fles staan en probeer om de beurt de fles van de ander met een bal om te gooien.

Als jouw fles wordt omgegooid, zet je m zo snel mogelijk weer recht op, want wiens fles als eerste leeg is heeft verloren!

Tip: doe geen schoenen aan of slippers, want je krijgt natte voeten/ benen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een soort van paintbal maar dan met waterpistolen en toegevoegde kleurstof aan de waterpistolen toevoegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een soort bloem die je kan koppelen aan de sproeier dan gaat die alle kanten op en dan proberen ontwijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waterballonnengevecht, een watersproeier in de tuin zetten en er is in de winkel ook zo'n bal die uit 2 delen bestaat die vul je met water dan ga je overgooien en hij knapt vanzelf open
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Glijbaan met zeep. Ik bedoel niet een van hoog naar laag maar een zeil zeg maar. Die kun je makkelijk maken met een zeil, water en zeep. Zie afbeelding.