Waar kan ik kortings bonnen vinden voor de Tilburgse kermis?

Ik ga morgen naar de Tilburgse kermis en ik vroeg me af of er kortingsbonnen van zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Enkele exploitanten hebben zelf kortingsbonnen die je op hun website kan vinden. op de website van Tilburg kermis staan geen kortingsbonnen.
Maar op dinsdag woensdag en donderdagmiddag gelden er tussen 13:00 en 18:00 lagere ritprijzen ik weet niet of per se morgen wilt gaan anders is dat misschien wat:
Kijk maar eens op:
http://www.detilburgsekermis.nl/programma/detail/gereduceerde_ritprijzen2

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb toch nog even rondgekeken en ik heb dit nog gevonden is niet voor een attractie maar een spelzaak:
http://www.kermiskorting.nl/?pagina=plaats&id=1114
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In Noord-Brabant krijgen ze iedere week een krantje, genaamd Tilburgse Koerier. Daar zit een krantje bij met kortingsbonnen voor de Tilburgse kermis. Krantje is vorige week al rond gebracht.