Hoe wordt de afgelegde afstand van een voetballer bijgehouden ( op tv )

En hoe zit dat met het aantal procenten op de helft van de tegenstander?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag.
Want ik weet het ook niet.
En ik denk 99 procent v/d toeschouwers ook niet.+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is 99% niet een beetje weinig??? goeie vraag!! +

Antwoorden (2)

Een aantal camera's ( volgens mij 4 voor elke speler ) houden de spelers nauwkeurig in de gaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je dat heel zeker? Ook op de keeper? Dan zouden er namelijk 2 * 11 * 4 = 88 camera's rond het veld moeten staan! Nou dat lijkt mij een beetje veel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en dat alleen om elke speler apart in de gaten te houden.
dus nog niet alle andere camera's
De afgelegde afstand van een speler wordt gerekend met een chipje in de schoen. Hebben sommige hardlopers ook.
Het percentage balbezit kan berekend worden door de tijd dat de ploeg de bal heeft te delen door de gespeelde tijd. Of dat automatisch gaat of door mensen weet ik niet!