Waar is de oude badminton.startpagina gebleven en dan metname de info die erop stond? Ik wil namelijk info over badminton en niet over speedminton?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1K

Antwoorden (2)

Startpagina is overgegaan op een nieuw beheersysteem waarmee eigenaren van een startpagina - zoals de badminton startpagina- de pagina kunnen beheren.

Naderl bij deze vernieuwing is dat alle links opnieuw moesten worden opgebouwd. Daarnaast zijn de contracten gewijzigd.

Een aant beheerders heeft besloten om de pagina op te zeggen, anderen zorgen voor een compleet nieuwe.

Dit is wasrschijnlijk de reden dat de eerdere pagina niet meer bestaat.

Toegevoegd na 4 minuten:
Omdat de pagina niet meer bestaat zorgt Sanoma ervoor dat een andere pagina wordt geopend. Het is dan mogelijk om je asn te melden om zo'n pagina te gaan beheren. Hiervoor kan je contact opnemen met startpagina.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die pagina bestaat niet meer, dat schreef mijn voorganger ook al. Echter, ik maak uit de vraag op dat je eigenlijke vraag is: hoe kom ik aan die informatie die er op stond?
Daar is een trucje voor: als je onderstaande link volgt naar het 'internet archive' (ja, het bestaat echt) kun je op de hoofdpagina invullen:
http://badminton.startpagina.nl
en dan op de knop 'take me back' klikken. Je komt dan op een overzichtspagina met jaartallen en een kalender. Door op een jaartal te klikken en vervolgens op een datum die in een blauw bolletje staat krijg je de pagina's te zien zoals ze er toen uitzagen - wellicht kun je daarmee de links/informatie die je zoekt opnieuw terugvinden (vergeet dan niet die pagina's te bookmarken zodat je ze zelf bij de hand kunt houden voor een volgende keer. Hoop dat je er iets aan hebt.
PS: als de link niet werkt, kun je in google 'internet archive' of 'wayback machine' invullen om op de juiste pagina terecht te komen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel dan niet dat je op http://badminton.startpagina.nl moet klikken maar op de link onderaan mijn antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Jammer dat je het niet eerst zelf uitgeprobeerd hebt. Het levert namelijk NIETS op..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan denk ik dat je iets niet goed hebt gedaan want ik krijg wel degelijk een oude pagina te zien met daarop allerlei links per regio/provincie en als ik nog verder in de tijd terug ga dan zie ik ook allerlei links staan van wedstrijden en dat soort dingen. Ik weet niet of de informatie die gezocht wordt er dan bij staat, want ik weet niet wat de persoon in kwestie zoekt - maar de link werkt wel degelijk.