Ronde van Italie

Maandag komt de ronde van italie practisch voor mijn deur langs,,rijd er nat als bij de ronde van frankrijk ook een reclamecaravan voor de wielrenners uit?
Zoja,hoeveel tijd zit er ongeveer tussen de caravan en de wielrenners?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Zelfs als die caravaan er niet vooruit rijdt, zal de politie voor en na de renners een bepaalde tijd de weg afsluiten. De commercie is niet zo groot als bij de Tour de France, maar er zal wel van alles rond, voor en na gebeuren. Houdt er dus terdege rekening mee dat je zeker een uur de straat niet uit komt.

Toegevoegd na 39 minuten:
Zojuist op RTV Utrecht een item gezien over de reclamekaravaan, dus JA, die is er zeker. Er worden wat spulletjes verkocht, het is wat karig vergeleken met de Tour de France, maar dat verbaast mij niets. Ze zullen zeker 30-60 minuten voor de renners uitrijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is er een reclamekaravaan en waar bestaat deze uit?
Er komt een reclamekaravaan. Er rijden ongeveer 50 auto’s mee in de reclamekaravaan en de passage zal ongeveer 15 minuten in beslag nemen.

Hoeveel tijd zit er tussen de reclamekaravaan en de renners?
Er zit ongeveer een 30 minuten tussen de reclamekaravaan en de renners.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Amerongen kwam de Giro 2x voorbij. De reclame caravaan bestond uit een paar bestelbusjes waar je een pakketje met roze artikelen voor €10 kon kopen. Het is bij lange na niet het spectakel als in de Tour.