Hoe kan je zelf makkelijk een schandblok of paal maken?

Ik heb dit nodig voor een westerndag en wil de oudere jeugdleden rond de 15 jaar zelf een schandblok laten maken
We willen hem testen met natte sponzen of met taarten op een leider dus van papier of karton is geen optie.
Houd of plastic is wel goed.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
2.1K

Het beste antwoord

Dat lijkt me niet echt moeilijk als je kijkt naar de foto of kijkt naar het filmpje hier http://www.youtube.com/watch?v=DCW4qWXJOpA&feature=related

Een beetje hout en een goede scharnier van de bouwmarkt en klaar ben je.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Steenuiltje
11 jaar geleden
Ziet er goed uit!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind het vriendelijk aangeboden maar het is juist de bedoeling dat de jeugd hem zelf maakt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sorry reactie verkeerd geplaatst