Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Komt op de Nederlandse tv ook Amerikaans ijshockey? Zo niet, dan wel met een schotel? Alvast bedankt.

Ik ben sinds ongeveer een jaartje fan van de Philadelphia Flyers, dat is een Amerikaans ijshockey-team. Ik heb er al wat accessoires ( pet, hoody ) van gekocht. Nu wou ik graag weten of dit dus ook op tv komt in Nederland.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
623

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

tijdens de olympische winterspelen komt welk de internationale ijshockey, ik denk dat u is moet gaan zoeken op internet of het op sport1,2,3 komt. Ik denk dat het wel daarop komt. Eurosport kan ook misschien nog.
groet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf ESPN America waar onder andere de NHL playoffs (gedeeltelijk) worden uitgezonden.

ESPN America zit in ieder geval niet in het standaard zenderpakket, je zal er een uitgebreider zenderpakket voor moeten hebben. Ik heb het in mijn oude huis op Ziggo gehad en in mijn nieuwe huis heb ik het via Canal Digitaal. Volgens mij is het ook via UPC te krijgen maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Jammer trouwens dat de Flyers het niet hebben gehaald tegen de Devils.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding