kun je paintball verf uit kleren wassen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
6.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgensmij niet..

Antwoorden (2)

ja dit wil prima! was op een iets warmere temperatuur dan normaal en het komt goed
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je gaat paintballen bij een vereniging of iets krijg je meestal een overall! Op die overal zelf zit al bijna geen verf en eigenlijk druipt het er langzaam van af. (Tenminste dat is mijn ervaring). Ook als het in je haar zit, even met je hand er door heen en het is weg. Hand over de overall en het is ook van je hand af.

Ook is het redelijk logisch dat je geen "goede" kleding, maar oude kleding aandoet. Als het spel zich buiten afspeelt kan je alsnog heel vies worden!

Nadat ik me kleding had gewassen zat er niks meer op en volgens mij had me ma het gewoon bij de gewone was gedaan, dus geen andere stand ofzo.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor verf in de balletjes zit. Ik heb geen idee of dat overal hetzelfde is of niet.