Sluit je aan bij een boogschietvereniging bij jou in de buurt. Koop nog niet gelijk een eigen boog. Maar schiet eerst met het verenigings materiaal. Zo kan je kijken wat je wil, en waar je mee wil gaan schieten. Er zijn een hoop verschillende bogen. Ik zou beginnen met een recurve boog. Dan kan je als je die onder de knie hebt kijken voor een andere boog. Bv: compound of traditionele boog. Hun kunnen je ook uitleggen met hoeveel kracht op de boog je moet beginnen. Veel succes. Het is een leuke sport.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door een cursus te volgen (google even op cursus of workshop pijl en boogschieten en wat woonplaatsen in je buurt).