Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

het is nu het tweede seizoenshelft in de eredivisie, is dat ook voor amateur clubs? + lees beschrijving a u b

Ik heb me in november 2011 ingeschreven bij een voetbalclub genaamd ''ASC Waterwijk'' hij zij dat ik op een wachtlijst kom en volgend seizoen zou voetballen.
is na de winterstop een nieuwe seizoen voor amateursclubs? zo niet wanneer is dan wel het volgend seizoen als hij het in november 2011 zei?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
590

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het nieuwe seizoen in het amateurvoetbal is medio Augustus 2012.

Als je nog niet bij een andere club hebt gevoetbalt, dan zou je inschrijving toch echt binnen een paar weken in orde moeten zijn om daarna bij ASC Waterwijk te kunnen gaan voetballen.

Als je wel bij een andere club voetbalt, betreft het een overschrijving (van de ene naar de andere club) en dan geldt de regel, dat je pas in het nieuwe seizoen (medio Augustus 2012 dus) bij een nieuwe club mag voetballen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij de F'jes en E'tjes is het vaak zo dat ze een half seizoen spelen, dit houdt in, ze komen alle clubs van de competitie maar één keer tegen. Vanaf de D's speel je (meestal) een heel seizoen. Dat wil zeggen dat je alle clubs twee keer ontmoet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding