wat train je precies bij darten?

Toegevoegd na 1 minuut:
en dan bedoel ik techniek etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Antwoorden (4)

Je traint om het pijltje precies in het vakje te krijgen waar je hem wil hebben.
12 jaar geleden
walter
12 jaar geleden
Ik denk het. Zelf kan ik het niet, dus ik heb geen ervaring ermee...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat hangd ervan af hoelang/hoevaak je traint en of je er aanleg voor hebt als iemand meet een motoriek stoornis 24/7 traint is de kans groot dat diegene niet heel goed kan darten
Concentratie en motivatie: geconcentreerd blijven op steeds dezelfde beweging en niet laten aflijden door het publiek.

ademen: tijden een snelle beweging rustig blijven ademen waardoor de arm niet veel veranderd van richting.

waarschijnlijk nog meer maar ik ben geen prof darter xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Concentratie en oog-/handcoördinatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je traint een bepaalde beweging van je arm en pols waardoor je goed kan gooien, verder je concentratie vermogen, precisie en bepaalde staande houding waardoor je ontspannen sta.