Waar kan ik voetballen laten bedrukken?

Voor onze lokale voetbalvereniging wil ik onze voetballen laten bedrukken, voor de sponsoring. Ik zoek een bedrijf waarmee jullie goede ervaringen hadden en het moet financieel enigszins binnen de perken blijven.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal
1.3K

Antwoorden (3)

zie onderstaande links. Beide sites kun je een voetbal kopen en laten bedrukken met tekst naar keuze
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je hier ook iets aan:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer dat je er niet bij zet in welke regio dat bedrijf moet zitten, want het versturen van die ballen wordt ongetwijfeld duurder dan wanneer je ze kunt halen.

Daarnaast hangt het er natuurlijk ook vanaf wat je financieel enigszins binnen de perken noemt.

De vereniging van mijn ex gebruikte volgens mij altijd:
http://www.bedrukteballen.nl/

Waar mijn eigen voetbalvereniging ze bedrukte weet ik eigenlijk niet.
Maar als je in google zoekt op bedrukken voetballen, dan kom je vanzelf genoeg bedrijven tegen.