Wie weet er een goede Android app voor het opbouwen van hardlopen? Het liefst iets in de trant van Get Running voor de iPhone.

Ik ben overgeschakeld van Apple naar Android. Ik had de Get Running app en die vond ik heel fijn, omdat iemand zegt wat ik moet doen :) en ik mijn eigen muziek erachter kon draaien. Ik heb nu Learn to run via Android, maar dat is toch niet helemaal wat ik zoek.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

De applicatie Get Running ken ik niet, maar zelf ben ik zeer tevreden met miCoach. Dat is een gratis applicatie voor Android die is ontwikkeld door Adidas. Na je work-out kun je direct zien hoe ver je gelopen hebt, hoe snel je gelopen hebt, de route op de kaart van Google Maps bekijken en nog veel meer statistieken terugzien.

Hoewel ik hem zelf alleen gebruik om statistieken bij te houden, kun je er ook trainingsdoelen instellen. Dan praat er tijdens de work-out steeds iemand tegen je, die zegt wat je moet doen. Ook kun je er zelf je eigen playlists in zetten met je favoriete muziek.

Je kunt hem gebruiken zonder in te loggen, maar als je een account aanmaakt op internet (ook gratis), dan kun je na de work-out ook de resultaten online synchroniseren. Vervolgens kun je op de website van miCoach (http://www.adidas.com/nl/micoach/) inloggen om al je resultaten nog eens te bekijken, of te vergelijken met je vorige resultaten. Hij houdt dan ook je vooruitgang bij.

Ik hoop dat dit is wat je zoekt! Succes met hardlopen!