Hoe kun je je conditie hooghouden waneer je je benen tijdelijk niet kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Geen idee door welke klachten je benen niet kan gebruiken maar:

Dumbels voor je arm spieren, opdrukken,
Buikoefeningen, zijspieren en de six pack natuurlijk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Conditie bouw je op door afwisselend bv hard te fietsen/lopen dan weer rustiger,, dan weer opvoeren. Is het mogelijk dat je kunt zwemmen? Dit kan nl zonder je benen te gebruiken en bouwt ook conditie op.
Verder kun je wel in beweging blijven door de rest van je spieren te trainen. Vraag in een sportschool of fysio die kunnen je helpen om de juiste oefeningen te doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Fietsen met de armen in de sportschool. Ook wel de krank cycle genoemd.

https://www.google.nl/search?q=krank+cycle&espv=2&biw=944&bih=927&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=zvJpVNOiC4XwO-_JgIAH&ved=0CCMQsAQ