Wat voor voetbalschoenen voor veld en kunstgras?

Welke voetbalschoenen zouden deze kenmerken vervullen:
-Goed voor veld en kunstgras.
- Zit goed op brede voeten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zelf voetbal al jaren op Nike. Dit is het enige merk waarop ik echt lekker voetbal, omdat ik ook brede voeten heb. Momenteel heb ik een paar schoenen uit de Tiempo reeks van Nike - Goed voor op echt gras, maar op sommige kunstgrasvelden zijn ze wat minder.
Over het algemeen wel een aanrader
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kun je het beste langs een sportzaak in de buurt gaan om echt duidelijkheid te krijgen, op basis van jouw summiere informatie is het lastig een advies te geven.

Antwoorden (1)

Bij deze 2 zaken zal ik kiezen voor de oude vertrouwde zwarte nike tiempo