Is WWE nu echt?

Of is het totasl nep of alleen de verhaallijn geschreven. Vraag is eerder gesteld maar ik heb graag een bron en/of argumenten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
7.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Totasl = natuurlijk totaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wwe ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank jullie allemaal @ marleen world wrestling entertainment
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah; soort All Star Wrestling ; dat is inderdaad geen vechten maar acteren, al krijgen ze wel eens een echte klap. Maar nooit zo hard als het er uitziet, en de winnaar staat altijd tevoren vast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het een vorm van acrobatische dans.

Antwoorden (3)

Ja het wordt in deze link heel mooi uitgelegd:

http://wiki.answers.com/Q/Is_wrestling_fake_in_any_way

Yes, wrestling is fake - all matches are scripted months before hand by people they call "bookers." They decide who wins the match and who is the face (good guy) and Hell (bad guy). When wrestlers bleed they do it by blading themselves (cutting themselves with a small razor blade). It has also been known for wrestlers to take aspirin before a match to thin the blood therefore giving the effect of a bigger wound. Though wrestling is fake I still enjoy it i don't think its such a big deal really i mean all movies are fake nobody denies that so why should anyone have a problem with wrestling being fake. trust me if it wasn't we would just have guys with broken necks and arms.

Read more: http://wiki.answers.com/Q/Is_wrestling_fake_in_any_way#ixzz1eQecDpol

Toegevoegd na 1 minuut:
Of van de Nederlandse wiki:

WWE (NYSE:WWE) is een Amerikaans media- en entertainmentbedrijf gespecialiseerd in gesimuleerd professioneel worstelen. Het is momenteel de grootste professioneel worstelpromoter in de wereld, met 13 miljoen kijkers in de Verenigde Staten en de shows worden uitgezonden in 30 talen in meer dan 145 landen. Men promoot onder twee brands ("merken"): Raw en SmackDown.

Dat zegt genoeg lijkt me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent me net voor.
(en nog iets uitgebreider ook)
+
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dacht ik al
"WWE (NYSE:WWE) is een Amerikaans media- en entertainmentbedrijf gespecialiseerd in gesimuleerd professioneel worstelen."

http://nl.wikipedia.org/wiki/WWE

"Een simulatie is een nabootsing van de werkelijkheid"

http://nl.wikipedia.org/wiki/Simulatie

Kortom: 't is nep!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is nep, maar op een bepaalde manier kan je het ook als een sport zien en niet alleen stukje toneel. Louis Theroux heeft er ooit een mooie aflevering aan gewijd in zijn Weird Weekends serie. Zie bron: