bij t sporten altijd last van me tenen/ voeten als ik sokken aanhad in zaalschoenen, nu zonder sokken erin heb ik totaal last meer hoe kan dat ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Vooral die sokken met ribbels erin kunnen pijn gaan doen. Je sokken kunnen te krap zitten. Door je sokken zitten je schoenen krapper. Het kan dus vele oorzaken hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien heb je te grote voeten
welke maat heb?