Mag ik met mijn vakantieveilingen.nl walibi kaartjes ook naar de fright nights?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Ja hoor, alleen heb je dan geen toegang tot de haunted houses. Je mag wel gewoon naar het park zover ik weet.

Als je "gewoon" kaartjes koopt voor de fright nights zijn die even duur als de reguliere tickets. Alleen voor de haunted houses betaal je meer.

Om 100% zeker te zijn zou ik gewoon ff bellen met de algemene informatielijn:
+31 (0)321 32 99 99