Bij wie kan ik stage lopen voor mijn sportvisopleiding?

Ik ga beginnen met de sportvis opleiding. En ik ga dan 2 dagen in de week stage lopen. Het kan bij een sportviszaak, waterschap, hoogheemraadsschap enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Je hebt dus keuze genoeg wat richting stage betreft. Bedenk wat je wilt: contact met mensen en ze alles vertellen over sportvissen, dan moet je voor de winkel kiezen. Wil je je meer richten op het visbestand doe dan het waterschap. Als het mogelijk is,als je meer stages moet lopen, doe dan zo verschillend mogelijk, zodat je echt weet wat het leukste is(daar is een stage voor)
anneliez