Kent iemand sporten die nog niet zo bekend zijn, maar wel leuk zijn om te doen?

Kent iemand een sport die nog niet zo bekend is, maar wel leuk is om te doen? Ik dacht zelf aan zumba, wil ik wel een keer uitproberen.

Weet jij het antwoord?

/2500

schaakboksen, frisbee... ik weet niet waar je van houdt..

Meisje uit mijn klas doet Lacrosse. misschien wel leuk om te doen? Lacrosse is een teamsport die wordt gespeeld met 10 spelers per team (men's lacrosse), 12 spelers (women's lacrosse) of 6 spelers (box lacrosse). Elke speler draagt een stick (crosse) met aan het uiteinde een netje, waarin hij/zij de bal houdt. De bedoeling van het spel is om de bal met behulp van de stick in het doel van de tegenstander te schieten, waarbij 1 doelpunt 1 scorepunt oplevert. De lacrossebal is een harde rubberen bal met een gewicht tussen de 142 en 149 gram, en is in grootte vergelijkbaar met een tennisbal. De sport is een mengeling van basketbal, american football, hurling, ijshockey en hockey.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lacrosse

rohnrad (oef hoe je het spelt) is een soort turnen. In eeen rad. Is nog niet zo bekend. Maar er zijn talloze soorten sport...

kanopolo (daar is Nederland nog goed in ook, maar dat terzijde)

Kendo, japans stokvechten.

Klootschieten. Boerengolf. Kruisboogschieten.

Ken je latin dance? Als zumba je leuk lijkt vind je dit vast ook leuk! 't is heerlijk om te doen als je een beetje soepel in de heupen bent en van dansen houd :)

Ga eens een keer schermen, goed voor je reactievermogen en lenigheid

Indoor klimmen schijnt ook heel leuk te zijn (en in de zomer kun je ook naar buiten hoewel je dan toch bv naar België moet om te klimmen)

Bronnen:
http://www.deklimmuur.nl/

Frisbee! Heel leuk!

Tafelvoetbal..

In nederland is basketbal niet zo beroemd, maar wel in amerika...

WII sport, ook leuk, kan je alleen of met anderen doen. En allemaal verschillende sporten proberen.

Aikido, een japanse vechtsport die o.a. door Steven Seagal wordt uitgeoefend.

Zumba is er trouwens ook voor op de Wii, erg leuk! Maar dat even terzijde, je vroeg om relatief onbekende, maar zeer leuke sporten: -Polocrosse -Fietscross -Grasbaanracen (of flattrack etc.) Ik hoop dat je daar wat tussen vind. :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100