Wat kan ik voor leuk uitstapje doen met twee jongens van 2,5 jaar, een meisje van 7 maanden en een jongen van een paar weken oud?

Ik wil iets leuks doen twee zoontjes, maar ook met mijn dochtertje en mijn (soort van) kleine zoontje. De twee oudsten kunnen al lopen natuurlijk, rennen zelfs, het meisje stapt een beetje rond, maar ik wil ook ergens rustig kunnen zitten met de kleinste. Wat zijn leuke dingen om te doen? Maakt niet zoveel uit waar het is, reizen is geen probleem.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1K

Het beste antwoord

Het Kasteelpark Born bevat, naast een mooie wandelroute en een leuke speeltuin voor de kinderen, ook nog een zeer interessant en mooi verzorgde dierentuin. Op deze manier heb je dus alles ineen voor een geslaagde dag uit met kinderen. Bij de speeltuin zijn ook drankjes en versnaperingen te verkrijgen tegen zeer lage prijzen en er zijn optredens van bijvoorbeeld een clown. Het park bevindt zich rondom de ruïne van het Kasteel van Born wat een extra mooi uitzicht geeft wanneer je rustig door de dierentuin wandelt. De entree prijzen zijn ook hier weer laag. Kinderen tot 2 jaar zijn gratis. Kinderen tot 12 jaar betalen euro 4. 50 en volwassenen euro 6. 50. Dit park is deze prijzen zeker waard! Honden zijn aangelijnd toegelaten in het gehele park.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke erg bedankt! Het klinkt er leuk, ik had er nog nooit van gehoord.

Andere antwoorden (7)

Ik zou naar een kinderboerderij gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is inderdaad een erg leuk idee!!
Een kinderboerderij.
Er is altijd wel plek om te zitten en kinderen vinden dieren altijd leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi, je zou naar het linnaeushof kunnen gaan. dit is een hele grote speeltuin voor verschillende leeftijden!
http://www.linnaeushof.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dat is erg leuk denk dat ze daar hun energie wel kwijt kunnen! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja geloof mij hier zijn ze zeker een dagje zoet! ik ben hier heel lang geleden naar toe geweest met een basisschool reisje. Ook heel fijn dat ze voor de allerkleinste ook veel leuke dingen hebben daar
Dan denk ik toch het eerst aan Chimpy Champ, Ballorig of Tunfun. Alle drie overdekte speeltuinen met voldoende faciliteiten voor kinderen van alle leeftijden. De eerste twee hebben verspreid over Nederland verschillende vestigingen, Tunfun vind je in Amsterdam onder het Meester Visserplein. Zie de onderstaande websites voor meer info. Veel plezier in ieder geval!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lekker het speeltuintje om de hoek. Een kind van 7 maanden hoeft verder nog niets en die van 2,5 zitten er ook niet echt op te wachten om het halve land door te reizen, om op een wipkip te zitten of beesten te zien die ze in de buurt ook kunnen zien.
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is waar. Dat zal ik eerst eens doen.
Naar een meertje met een strandje erbij. Kunnen ze lekker in het water spatteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Erg leuk, maar dan moet ik op vier kindjes tegelijk letten met dat water..
Naar het park!

Lekker picknicken op een kleedje. En spelletjes spelen.

Veel plezier,
Mvg