Hoe lang ben je gemiddeld bezig met een bezoekje aan het Dolfinarium? De hele dag of heb je het na een paar uur wel allemaal gezien?

Binnenkort wil ik naar het Dolfinarium. Is hier genoeg de beleven om een hele dag bezig te zijn of heb je na een circa 4 uur alles al gezien en kan je weer naar huis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
16.7K

Het beste antwoord

Er is genoeg om de hele dag bezig te zijn, zonder shows ben je al een paar uur bezig.
Alle shows zien gaat niet lukken, al kun je het plannen kun je de helft ervan zien en dan ben je de hele dag bezig.
Alle shows zien heb je 2 dagen voor nodig, maar als je rondloopt tijdens dat ze bezig bent, en overal even kijkt is het nog mogelijk. Want ze duren niet erg lang tussen de 10 tot 20 min zo ongeveer.

Je kunt er zelfs aan het strand zitten, of er lopen het is een mooi uitzicht.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het ligt ook aan de drukte of er veel mensen zijn of niet, dan wordt het lastig om ergens te kijken en dat bepaald de duur van het bezoek ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ligt een beetje aan de leeftijd van de bezoekers. Kinderen kunnen zich dagen achtereen vermaken gezien de speeltoestelen en interactieve spellen mbt dolfijnen en walrussen.

Ben je volwassen, dan is het nog wel leuk hoor, er is om de zoveel tijd een dolfijnenshow. Je kan rondwandelen en onderwater kijken bij walrussen en weet ik wat.

Ik denk dat jouw schatting een uurtje of 4 wel redelijk is ja.
Maar je kan het meer doen, je kan het bezoek combineren met het Veluwemeer, (ligt ernaast) en even door de oude binnenstad wandelen, aan de boulevard genoeg terrasjes en eettenten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt er ook aan hoe druk het is. Hoelang je moet wachteb voor een voorstelling. Maar je kan je er zeker wel een dag vermaken. Er zijn verschillende shows of voedertijden de hele dag door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*wachten
Een paar uur, maar als het druk is de hele dag.