Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke trainingen kun je doen om beter te worden met squashen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
775

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Wij hebben met school een soort van projecten gehad waarbij we gingen fitnessen, spinnen en dus ook squashen. In het begin vond ik er geen reet aan omdat ik het nog nooit had gedaan en er dus ook geen zak van kon. Ik ben toen een paar keer in m'n eentje tegen de muur gaan slaan, dan zacht, dan weer iets harder. Probeer ook eens gewoon niet de regels te volgen en gewoon een beetje freestyle te spelen samen met iemand anders. Gewoon een beetje tegen de muur slaan en proberen het balletje, al is het maar een paar keer, terug tegen die muur te slaan. Ook is het schoeisel heel belangrijk voor de grip die je nodig hebt om je snel te kunnen verplaatsen. Er komt ook een enorme druk op je voeten en benen te staan, wat je vast al eens gemerkt hebt. Als je deze tips eens uitvoert zal je spel een stuk beter verlopen. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt het beste gewoon op squashn training gaan maar als je dat niet wil kun je ook op tennis gaan of op een balsport dan leer je met de bal omgaan en daarna zal ik echt gaan tenisen of zo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding