waar kun je een mini grijpmachine goedkoop kopen?

ik weet niet waar ik de goedkoopste kan vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Antwoorden (4)

www.bestel.nl
24,90 maar ook vaak in de actie
te vinden bij girl gifts
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Megagadgets voor 29,95: http://www.megagadgets.nl/candy-grabber-snoepmachine.html

Deze heb ik zelf thuis. Met plastic muntjes erbij, maar werkt ook op 20 cent. Er speelt muziek tijdens het spel.
Ik heb er chocotoff ingedaan, werkt perfect :)
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je gooit je vangst, net als bij het vissen, toch wel terug?
Hallo,
Zelf zoek ik ook
Bij:
beslist.nl zijn ze heel goedkoop
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Kijkshop!
Er zitten plastic muntjes bij en er komt muziek uit. (Eerlijk gezegd niet om aante horen). Het beste kun je spekkies of lichte snoepjes met een papiertje hiervoor gebruiken. Toverballen ed. vallen er heel sne uit.