uithoudingsvermogen veel beter op loopband..?

als ik thuis 12 minuten op de loopband ren (coopertest), hou ik dat wel vol. maar zodra ik het op school, buiten moet doen, ben ik na drie rondjes al uitgeput! hoe zou dit komen en hoe kan ik dit het best oplossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Naast de hierboven gegeven antwoorden heb je op een loopband een gelijkmatige tempo terwijl je buiten tempo wisselingen kan hebben door bijvoorbeeld te snel beginnen, tegenwind, tegenstanders, etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op de loopband word je gedwongen te lopen, en zonder loopband moet je het echt zelf doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een loopband is het ook makkelijker want dan hoef je je zelf niet af te zetten, alleen je voeten naar voren doen.