Hoe kan ik zelf hengelsteunen maken?

Ik ga volgende week vissen en mijn budget is niet zo groot. Heb alles al van vislijnen en accesoires... Kan ik zelf een hengelsteun maken? Liefst van plastic buisjes of hout. Ik heb totaal geen idee hoe eraan te beginnen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
4.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een stuk hout of pvs en daar maak je een haak aan van een kledinghanger met tape of ijzerdraad
heeft mijn zoon ook een keer gemaakt
vang ze!!

Het beste antwoord

Zoek gewoon een goede ,stevige, gevorkte tak. (katapult-model). Snij eventueel de onderkant een beetje puntig, zodat je hem makkelijk in de grond steekt/slaat. Zo deden we dat vroeger ook, en het werkt uitstekend.